klaga-klaga

Jag blir anklagad hela jävla tiden. mitt fel mitt fel, hela tiden. jag blir less. mammas kompis skulle formatera om datorn, men hade inte gjort det. och därför är det mitt fel att datorn hänger sig? Och nu får jag inte vara med min bästakompis. för att jag ljuger mamma rakt upp i ansiktet, och har inte gjort det. och vi skulle se mamma mia oxå. nu kan hon inte se den för att vi har bråkat. Hon är hopplös. Jag vill flytta från mamma ett tag!
ska på stan med Anton och Meja imorgon. Ska sköta Och sen äta palt hos deras Gammo. Och nu säger hon att jag inte får gå ut förens skolan börjar, Dock för att hon har sagt det miljarder av gånger. men Iallafall, hon lät mig inte få vara med sofie

igor har fixat internet, och pengar på mobilen, och jag saknar han så mkt att det gör ont ihjärtat.

Tur jag har sofie, Igor Och storasyster.

Sofie, jag vill aldrig tappa dig, och du vet att jag finns för dig.


Kiss :*  


 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0