!!!

Jag är helt värdelös, helt allt! förlåt ingen tycker om mig, har inte mått så bra på senaste tiden, därför tycker ingen om mig för att jag beter mig som en idiot, jag är inte född perfect. Ni som har nått emot det får skita i mig, för jag mår inte bra nu, och jag har ingen som bryr sig och som tänker mig i min situation, :( ingen som jag kan prata med. det kallar jag inte kompisar, jag bryr mig hela tiden om alla andra, men får ingenting tillbaka, visst ni kanske inte vill bry er, men jag vill iallfall prata med någon som kan försöka.
Orkar inte snart mera, förlåt ni kanske tycker det är töntingt, men jag mår inte bra av detta. å då jag är ledsen, så skrattar folk åt mig, å ingen tröst.
Tigger ingen tröst nu.
Har haft ett dåligt år, har varigt ledsen heeela tiden, ingen har kramat om mig och frågat hur jag mått eller ens brytt sig, ni som har några som bryr sig om er, håll i dom! för jag har tappat mina.
nu ska jag dra. vi får höras.

Kommentarer
Postat av: caassandrakarlsson

så jag har inte varit någon stöd ? jag har försökt hjälpa dig, du har alltid kunna pratat med mig,.. men tydligen inte för dig..

2009-04-15 @ 22:55:37
URL: http://caassandrakarlsson.blogg.se/
Postat av: Igor

jag bryr mig faktiskt :/<3

2009-04-16 @ 00:05:31
Postat av: Jeanette

Du vet att jag finns alltid om det är nåt! Kram

2009-04-16 @ 10:23:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0