torsdagkväll.

tjeena ;-D ska bara säga idag har jag varit med en superbra vän olivia, det var mulet och kallt, så jag och olivia gick in till en husvagn och pratade jätte mycket skit ;) elr ja inte skit men rykten! ;) om vi säger så :D vi doppade fötterna, fatta less jag är, ringde om mitt hår idag, fåpr det imorgon, ska egenligen fåp det 25 augusti, och det är försent, så jag beställte utan clips, men jag fick klämmor på köpet :D haha =) malin är här och umgås med mig, anna&olivia ska komma,. tror jag :O <3 imorgon ska jag och malin  fara och bada, om hon fick :D det tror ja nog, det är ju inte så långt borta så:D sen undrade jocke om jag ville följa med till hans stuga, men det beror på om jag hinner! :) jag har inet så mycket att säga just nu, skriver mer ikväll hur jag har haft det.. puss! / michaela





ska barar säga, har en bra ursäkt till varför jag inte bloggar, har inte lust att berätta. det är bara några som vet! men så äre.. bloggar då jag verkligen orkar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0