4 januari!

hejsan, alla söta!
idag; så har ja varit med amanda, först for vi till pizzerian i klubbgärdet och väntade på björn, där satt även Elin,Emanuel(?) & jesper, sen gick vi med dom, sen gick björn hem och mohammed oxå, sen fo jag och amanda på hawaii & mös på. sen stack vi å fyllde på min mobil och var med björn och mohammed, sen så såg vi film och bara mös på!
Nu vet jag inte vad jag ska göra!:) vi slutade halv tolv så man var med med ganska mycket idag, hoppas ni alla har haft det kul, vad har ni gjort? =) ska ta ett tränings pass ikväll så jag får fin & platt mage!

Kisses. ♥

Kommentarer
Postat av: cassandra

du har redan plattmage :O;) <33

2009-02-04 @ 16:39:50
URL: http://cassiiekarlsson.blogg.se/
Postat av: emelie

du är ju redan smal!!!:o

2009-02-04 @ 18:03:39
URL: http://emeliielaestander.bloggagratis.se
Postat av: Jeanette

Snälla ge mig energi så jag oxå ids träna till mig en platt mage;P

2009-02-05 @ 15:53:59
Postat av: Jeanette

PS. Det är februari

2009-02-05 @ 15:55:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0