:)

har ätit bullar och sånt, ska ta mig och träna, kommer ni ihåg mitt ny års löfte? fy! jag hatar sånt, jag ska äta mindre!

har smsat med världens bästa, någon jag saknar&alltid älskat. detta är för dig! Du var allt, och kommer alltid vara! no matter what.


Du har en.............plats i mitt

Hjärta, en plats.......fylld med både

glädje & smärta, den delen kan du aldrig

ta ifrån mig, inte ens om någon annan

skulle få dig, nej dig kommer jag aldrig

att glömma,i mitt hjärta ska jag dig

gömma, i ett hörn kommer du alltid

att finnas för du är en människa

jag vill minnas, tro det eller

ej, jag kommer alltid

att älska

Dig


Kommentarer
Postat av: Sofia Werlin

jo det skulle jag nog kunna fixa, maila mig på [email protected] så berättar jag vad jag behöver :)

2009-02-04 @ 20:36:17
URL: http://sofija.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0