HEJ! :D

Hejsan alla sötisar,
orkade inte uppdatera då jag kom hem från skolan, var tvungen att plocka bort lite saker,
På skolan har vi haft det super, sista lektionen så satt vi och snacka skit, Ja alla vet ju vem? =)
hahahahah, ida ditt mensbarn, HAHAH aja, ska göra mig social nu, så får vi höras imorgon,
far på matchen med mig imorgon, så jag slipper sitta så ensammen :( :D

Jag har suttit vid youtube och kollat på barnlåtar, sjung och igor har skrattat coh filmat, typiskt,
MenMen, han ska få skit i natt! ska göra den saken jag alltid velat göra, jag tar kort och visar sen ;) det blir super nice..
Ikväll ska vi se en film, Typ sen sova, han ska ju då upp och spela match, =)
Fast imorgon kväll så ska stora syster, fixa en mys middag, sen ska vi mysa framför tvn, och sånt ;D så det blir översättning imorgon natt istan ;D vad gör alla. Kan ingen hitta på något med oss? =)
Hör av er 0738355233  ;)
uppdaterar sen ..
Kisses bitches

<33333333333333333333333333333333333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0