hej!

hej sötisar, har städat åt mamma det såg ut som hela huset var upp och vänt, men nu är det ju bara mitt rum kvar, och jag orkar faktist inte. =)

Igår;
så for jag jenny amanda till öjebyn. sen träffade vi cassandra, för att värma oss, hon berättade några saker.
Och sen träffade jag igor, och så kom alla med knös skotern :O aja, vi gick då tll jens, och var med han, vi såg på en skräckis! =) ..
Jag började må dåligt och ville typ spy ;o sen kom vi hem gick jag och la mig och bara sov hela jävla natten, :)
 
igår uppdaterade jag ingenting, för jag hann inte. Det ska snasrt upp en videoblogg, jag lovar ;D och seriöst kommer den vara, aiigt amanda?

Kisses. ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0