:( bad day.

hallå hallå :D duschade just, ska måla naglarna, vet inte varför men det skulle vars snyggt, har haft silvershampo i underhåret, lite mera gult dära, ska färga det på torsdag :) hihi, men nog om det.. har städat. min dag har inte varit så värst bra, huvudvärk och irriterad, usch! tabletter kan man inte lita på i dagens läge. h3h3h3, även om jag har glasögon så tänker jag int använda dom, jag vill ha linser istället. =)
jag ska blåsa håret snart, sen ska jag ha ansiktsmask känna mig fräsh i min nybäddade säng ..

psg tillbringas hos cissi,
Fredag, jennifer vi ska vara och se på tåget. haha =) super mojjsat med finaste kompisen! :)
lördag.vi ska förfesta jag jennifer olivia sofie cissi, kanske clara om hon inte har match =)
Söndag antar jag olivia eller jennifer, altid någon av dom, elr så båda! puss på er!

Kommentarer
Postat av: Jeanette

Hur tar du dig hem på lördag? Ska du sova hos mig? Hör av dig!

2009-06-24 @ 09:20:02
URL: http://tiddelidoo.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0