BRA dag!: d

hej alla, sitter här med jennifer, hon sminkar sig och jag tar kort ;D mohahaha! :D:D
Men ifallfall kommer hem kring halv elva ikväll, & imorgon ska jag jobba, sen sola dra till stan :) hehe, men jag var med jennifer igår, vi gjorde om min blogg och så :) häärligt right? :D menmen, idag vaknade vi tidigt, åt frulle tog på oss klänningar, cyklade in till stan till syster och var där, sen cyklade vi till dollar store sen runt hela stan, sen köpte vi glass, vi cyklade till syster och solade dära, jennifer är en riktigt bruning nu, jag har fått färg men mest i ansiktet, menmen, :) haha, sen så nu är vi hära fixar oss snygga, vi ska vara med våran finaste olivia:D :)
Jävla typsiskt att det ska vara hur jävla varmt som hellst imorgon då jag ska jobba. :S men så äre. snart är det psg, det blir väl att fara med jennifer, säkert någon mer om ni vill gå med oss :D men nu ska vi då fixa oss klara. hör av er, RINg, har inga sms
0738355233






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0