:)

Hejsan alla! har inte orkat blogga pga av att jag är så trött hela tiden, har ju sommarjobb, och är trött från skolan, barnen är ganska skrikiga, klängiga, vi får städa toaletter, och sånt, egentligen ska vi inte göra det men det är för att tiden ska gå fort, ;s men jag har ju dock två favortiter, johan&alvina, alvina är lugn, johan är en galen, jätte söt.
svar till JENNY: har andra ställen att sommarjobba på oxå=D inte bara dagis

Midsommar, vet inte vad jag ska göra syster pratade om svinöra om jag ville följa med. det hade varit superkul att få umgås med världens bästa syster, som alltid ställer upp!  ♥. &jennifer ville vara med mig, vill som båda. men vill bort från munksund och göra nå roligare =)

vad jag ska göra idag, jag ska handla, mamma är ju på stugan, så jag ska även lägga mig tidigt, ringa någon kompis och ja, måste ju göra lunch till imorgon på jobbet!;) jobbigt att bara äta en måltid på 8 timmar .. men det fixar sig! slutar halv fyra imorgon.
jag ska göra min blogg mkt bättre snart, ska börja orka, lägga in fina sommarbilder, och NÅGON som kan fixa min blogg design, snälla! <3
det skulle vara superduperbra, min ser så hemsk ut, la ju bara upp den för att ha något, skulle ju fixa en men det blev aldrig, Men nu måste det fixas! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0