hej!

hej!
kom från skolan kring 20 i tre, sen tog jag mig ett helt glasspaket & åt upp :O
Känner mig ganska fet, men ändå inte för det är ju så jävla gott.
idag på idrotten hade vi modern, det sög :O
alltså jag förstår inte varför ska jag jämt stå och kolla då andra gör något, INGEN frågade mig om jag ville prova, vilka kompisar man har? nej, kan inte kalla dom kompisar om man inte ens bryr sig,
Idag blir det att chilla, det finns ingenting att göra på vintern, man tar sig ingenstans, hellst inte då mamma jobbar från fyra till 12. men har datorn fixad, den explodera typ då jag satt vid datorn, så får den på fredag =)
Ska göra mackisar och köttbullar nu. ♥♥

puss!

Kommentarer
Postat av: Superemmiz93

sluta tramsa om michaela, om att du är fet! lev livet för fan ;)

2009-03-16 @ 23:23:13
URL: http://emmahit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0