:) <33

Kom hem för ett tag sen : har varigt på stan med olivia,sofie&elize, Sen var markus, mohammed,kevin,andreas&denkka där, vi var väl med dom om man säger så, dom kleta typ hårvax i våra hår å sånt ;-D sen så sprang vi runt i stan som små tokar :) hhöhöh ;-D
orkar verkligen inte lägga ut några bilder. har ingen lust, grät när jag gick till stan, några vet varför!
menmen, KAN NI GISSA VEM SOM FYLLER ÅR OM 45 MINUTER, OM INTE JAG? ;) SMSA 0738355233 eller ring och gratta mig! :) puss på er bästa

M - du är min! forever! ♥



Du fick världens bästa kille, Ta hand om honom..
Att vakna upp med honom var en dröm, det bästa som fanns,Morgon pussen och "sov du gott" och kramarna man fick, kyssarna, allt, alla minnen med honom, du har fått en fin kille! vet inte om du läser det hära, Men ifall, då vet du vem jag menar.
Gör han lycklig, Då är jag glad!

hans doft, värme, Man fick lycka, glädje, allt man fick önska sig, finaste på jorden, älskad runt jorden och flera varv tillbaka, jag hoppas du älskar honom lika mkt som jag, För han behöver någon, som verkligen vill saker! förlåt ..
Men jag grät över detta idag, det jag grät över, Gör du han ledsen, så blir jag ledsen, om han är lyklig, SÅ är jag nöjd

Take care! / m

Kommentarer
Postat av: Anonym

är du kompis med olivia wiklund igen? du är ju sjuk isf?

2009-05-29 @ 23:25:31
Postat av: Sara

Vem är M egentligen? (:

2009-05-29 @ 23:41:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0