sommar!

hej alla söta och fula, eller vad fan ni är, for till stan 11 idag, jennifer kom in med olivia, var där med jennifer,johan, sen kom det bara mer folk, jag och jennifer&tess gick till badhusparken och solade, ellr, vars vi än gick så sola vi dock vi blottade för alla! -.- haha ;-D men iafllfall, vi harhaft super kul, vi träffae martin från ske, han har bott i stockholm, vi gick in och såg på lf, då träffa vi han, så han hejjar på hammarby, han har fått mitt nummer så vi ringde och busa med han, olivia,clara&jennifer&jag, vi ska träffa han! YEAH! ;)
puss på dagen, super bra! ♥♥♥
+ jag är superbrun!


jennifer&olivia steker

hammaby! :D

jennifer stekar fot

kevin steker i min kofta

denkka steker


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0